16Jan
By: adb PÅ: januari 16, 2017 In: Nyheter Comments: 0

För att hålla ordning på allt ifrån manskapstimmar till förbrukningsmaterial, reservdelar och specifika arbetsuppgifter som regleras i våra avtal så använder vi oss av handdatorer från REMOTEX som ständigt kommunicerar med vår server, arbetsledning och kundtjänst. Sedan årsskiftet 2017 kan du som kund hos ADB Fastighetsservice följa hur ett ärende handläggs och åtgärdas från A till Ö. Har du ännu inte börjat använda den tjänsten så ber vi dig att kontakta oss via mail info@adbfastighetsservice.se för inloggningsuppgifter och instruktioner så att du kan komma igång. Läs gärna mer på www.remotex.se

Via REMOTEX kan vi också få fram värdefull statistik över vilka fel som ofta uppstår i just din fastighet, efter analys kan vi tillsammans ta fram lämpligt åtgärdsprogram för att förhindra att dessa fel/driftstörningar uppstår i framtiden.